kraków

Zapraszamy do serwisu karpierz.me . Cześć nazywam się Mateusz Karpierz. Choć jestem młodą osobą, mam już za sobą wiele lat praktyki jako grafik komputerowy. Uprzednio przez kilka lat z grafiką miałem do czynienia hobbystycznie, jest ona moją autentyczną pasją. Pracuję w założonym przez siebie Studiu Graficznym GoodGraf. To aktualnie w nim powstają moje najciekawsze i bardziej komercyjne schematy. Moimi klientami są mężczyźni i kobiety indywidualne jak i większe firmy. Zawodowo jak i prywatnie staram się, aby szablony stron, które tworzę były estetycznie i z uwagą opracowane. Co ważne: w terminie i w niskich kosztach.

Url: http://karpierz.me
Data dodania: 2017-05-12
Słowa kluczowe:grafik kreatywny, kraków, Andrychów, usługi graficzne, projektowanie 3D, freelancer, reklama, bielsko-biała, Katowice, grafika komputerowa
Link nie działa/spam ?
zamknij

Podlinkuj stronę:

kraków

Oceń stronę:

Ocena: 0.0/10 (0 głosy/ów)

Powiązanie wpisy

tanie taxi zgierz

Korporacja taksówkarska Taxi-Zgierz to nowa firma na rynku, która przebija konkurencję swoją ofertą i profesjonalnym podejściem do klienta. Dzięki temu staliśmy się firmę godną zaufania. W dość krótkim czasie zyskaliśmy sympatię mieszkańców województwa łódzkiego i poszerzyliśmy...

Data dodania: 2017-02-10   Szczegóły wpisu »

dekarz

Dach z marzeń i ten realny, dobrany do naszych potrzeb i uwzględniający wytyczne projektowe, na pewno powinien być trwały, bezpieczny i niepowtarzalny. Powinien dawać ochłodę w upał i ciepło w mroźne dni, nie ulegać zniszczeniu poprzez wichury i ulewne deszcze… Wszystkie te...

Data dodania: 2016-06-29   Szczegóły wpisu »

sklepy internetowe z modą

Zapraszamy do serwisu modea.pl . Modea to unikalny portal z modą on-line, który umożliwia dość szybkie i sprawne porównanie ofert w zakresie polskich sklepów odzieżowych i obuwniczych. Propozycja portalu to bez ustanku selekcjonowana i aktualna oferta sklepów online z butami i ubraniami...

Data dodania: 2016-12-12   Szczegóły wpisu »

podkłady jednorazowe

Zapraszamy na stronę www.promedica.biz . Naszą działalność rozpoczęliśmy w 2009 roku. Od dziś konsekwentnie budowaliśmy swą pozycję na rynku, bez przerwy wzbogacając propozycję o nowe produkty. W roku 2013 podjęliśmy decyzję o otwarciu 2 nowych sklepów: internetowego oraz dodatkowo...

Data dodania: 2017-05-26   Szczegóły wpisu »

fajne koszulki

W okresie dusznego lata jednym z najbardziej doskonałych rozwiązań mających wpływ na wygodę poruszania się jest stosowanie odpowiedniego ubrań. Jedną z kategorii wpływających na zwiększony wygodę są ze 100% pewnością fajne koszulki na ramiączkach damskie lub męskie. Zarówno w...

Data dodania: 2016-06-27   Szczegóły wpisu »